En ole nähnyt Herra X:ää nyt viikkoon... eilen kuulin siitä yhden viestin verran, kun pyysin apua erääseen asiaan. Hän ei ollut paikkakkunnalla. En tiedä... toisaalta olen edelleen ihan rikki, surullinen, stressaantunut... mutta aivan kuin pieni elämän ilo taas nostaisi päätään.

Ulkona on kaunis ilma ja kaupungillakin olen käynyt tänään. Sain aivan ihanaa asiakaspalvelua sekä Nissenillä, että Body Shopissa :) Kyllähän se piristää :) ...ja kyllähän minua kosittiinkin jo tänään... tosin kosija oli aika vastenmielinen, 50+, kaljamahanen vanha ukko, joka sattui Nissenille yhtä aikaa.

Jopa huolto/rakennusmiehet parkkihallin katolla piristi, olivat ne niin kohteliaita ja hymynkin sain :) ...pienistä asioista tulee hyvä mieli... ja nyt sitä hyvää mieltä tosiaan tarvittaisiin. Kavereitakaan ei ole nyt keväällä juuri nähnyt, kun olemme niin eri kursseilla ja jostain syystä kaikilla on hirveästi hommaa, niin kalenterit kohtaa koulun ulkopuolella. Viikonloppuisin täällä ei sitten olekaan juuri ketään, kun kaikki lähtevät vanhempiensa luokse. Muutama kaveri alkanut seurustelemaan ja se liian yleinen ilmiö, keskenään jähiminen, on vallannut niiden ajankäytön.

 

Pitäis saada jotain sutinaa, että unohtaisi... vaikka vaikeaa se on. Herra X on mies, joka olisi minulle lähes täydellinen. Kukaan ei toki ole virheetön, mutta tämä olisi minulle juuri sopiva... Hänellä vain tuntuu oleva käsitys, että kun seurustelee, niin AINA elämä loppuu siihen. Vaikka minun mielestäni se ei ole niin. Riippuu aivan ihmisestä. Itse haluan, että mies ei rajoita minun tekemisiäni eikä menemisiäni, ei kyttäile ja luottaa. Näin minäkin teen. Ihminen tarvitsee persoonasta riippuen sen tietyn vapauden. Minun puolesta puoliso voi aivan hyvin lähteä poikien kanssa baariin, reissaamaan, saunailtailemaan. Ja vaikka joskus muuttaisi yhteen, ei siitä ystävien näkemisestä tarvi tulla teekupin ääressä istumista... samalla laillahan ystäville on ovet aina auki kuin ennenkin. Tietenkin joskus on tilanteita, että ei sovi, mutta pääsääntöisesti näin. Kertoisiko joku, miten voisin sanoa tämän asian niin, että se tosiaan menisi perille? ... vai pitäisikö sittenkin alkaa katselemaan muualle...

Tässä mietin, mitä mieheltä haluan ja se lista on pitkä... tämä yksi niihin raameihin mahtuu... onkohan muita sellaisia??? Koskaan en ole nähnyt... mistä näitä löytää lisää???